Eye candy - Josh Turner

Har fått mig en ny telefon, en iphone 4 , nöjd tjej !

I helgen var jag på Ikea med min fina Sofia , mycket trevligt, när vi kom hem bytte vi bara kläder sen for vi och bowlade med Lisa och Jens :)
Efter det skjutsade dom hem mig och jag gick in med alla sakerna, sa hejdå till dom !
Sen gick jag ner till grannarna och drack några öl sen drog vi oss ut på krogen, men helt plötsligt stod jag där själv , men lyckades ringa nå folk som var ute och körde bil, så då åkte jag med dom resten av kvällen, sen skjutsade dom hem mig !

På söndagen låg jag i sängen hela dagen.

Och igår tvättade och städade jag :) och idag putsade jag fönstrerna och bara tog det lugnt och det tänker jag fortsätta med ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0