.......

Tankarna snurrar, varför blir inte allt som vanligt ?
Varför kan inte jag få må bra ?
Allting är så jobbigt just nu, vart är den där äkta glädjen jag kände förut ?
Jag försöker hitta ljuspunkter i mitt liv, men det känns som att jag åker längre och längre ner för varje dag.
Jag försöker sitta och le när jag egentligen bara vill gråta.
Och varför ska jag utsätta mina nära och kära för det ? Jag vet att dom bryr sig om mig, men jag vill inte lasta över det här på någon annan, och jag vet att ingen kan hjälpa mig med det här, det här är nånting jag måste kämpa och klara av själv, men vart är styrkan som jag borde ha ?


att försöka hitta en ljuspunkt i detta mörker är inte lätt. Jag försöker verkligen , men det går inte..

Jag vill komma bort från allt det här nu.. Men tyvärr går det inte så bra. jag vill inte, jag orkar inte.

Men mitt leende försvinner mer och mer, och ersätts med tårar. Och det är inte så jag vill leva mitt liv.. Kan jag inte bara få bli som jag var förut ?  Jag vill må bra, det är min allra högsta önskan !  Men frågan är, hur länge kommer det ta innan jag blir den jag var ? kommer jag någonsin bli den jag var ? det vet jag inte, och ingen annan heller. Jag önskar att någon visste , så jag kunde få ett svar. Men det kan jag inte få. Och det är så jobbigt..

Jag vill inte att någon tycker synd om mig, vill bara få det ur mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0