Umeå ! <3

Nu har jag varit i Umeå sen den 27 december ! jag har haft det superbra !
Och nyår var klockrent ! Jag menar, vad slår att åka Caprice till en Rockabillyfest? Där det är ett Liveband på scen ! nä, ingenting, fy fan så jävla underbart.

Sen åkte vi även Amazon ! Kollade på klockan sista gången halv 8 på lördagsmorgonen :)

Jag är kär i umeå ! haha.


Men nu sitter jag på bussen hem till Byn, ska bli skönt att komma hem, landa lite innan skolan börjar igen !
Och umgås med Jenny mfl :)
Och det börjar redan ikväll.
Så det blir nog trevligt :)   Men nu ska jag fortsätta kolla runt på denna dator, och kanske sova en sväng eller två :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ha en trevlig kväll! kram

jag är bloggdesigner, så om du vill ha en mer personligare bloggdesign kan jag hjälpa dej!

2011-01-11 @ 16:16:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0