Mig själv och ingen annan.

Jag har saker i mitt bagage som jag är stolt över, men även saker jag är mindre stolt över.
Men det finns en sak som ingen någonsin kan ta ifrån mig.
Och det är mig själv, Jag har lyckats så jävla bra här i livet.

När jag var 12 visste jag inte om jag skulle leva tills jag var 18.
Mitt liv var skit kan jag faktiskt säga, Men jag fick en underbar vändning när jag var 14,
och alla som känner mig är stolt över mig, för att jag tog mig upp från botten där jag låg.

Idag är jag stark, men låter mig själv bli svag ibland,
Men jag försöker kämpa på ! jag försöker att göra mitt bästa.

Men, om jag bara får skryta om mig själv !

FY FAN VAD STOLT JAG ÄR ÖVER MIG SJÄLV !

Jag mår bra.

Livet har sina upp och ned vändningar, Men jag försöker rida ut stormen.
För jag vet, att någonstans där längre fram i livet.
Så kommer det jag söker efter.
Det som jag förtjänar efter att ha jobbat mig upp så otroligt bra.


Och nu menar jag inte pengar, att vara framgångsrik eller så.
Utan kärleken, Styrkan att klara av ALLTING själv !
För vet ni vad ?

Jag tror på mig själv !
Tro på er själva också !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är nog den som är mest stolt över dig, mitt älskade barn. Det gjorde fruktansvärt ont i mig den dagen jag skickade iväg dig till den lilla byn, men jag var så säker på att det var rätt. Och rätt hade jag... :)

Du har rest dig från askan och ändå är din resa långt ifrån klar. Nu står du i startfältet av det som kallas vuxenlivet, och du kommer klara det galant.

Jag älskar dig så mycket och är galet stolt över dig!!!

Pussar i massor

2011-01-25 @ 22:28:01
URL: http://jenjofoto.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du ska aboslut vara otroligt stolt över dig själv Sofia, du har verkligen lyckats bra med att ta dig upp från botten :)



Kram

Ingela

2011-01-26 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0