27-01-2011

Har tanken någonsin slagit dig ?

att varken du eller jag är densamma som förut ? Att våra vägar kanske aldrig mer korsas ?

Jag hatar att det blivit som det blev, men jag tror det är bäst för oss.  Men jag kommer alltid älska dig, vad du än gjort mot mig, och jag mot dig. Men jag är osäker, Det är så tomt utan dig, Men jag orkar inte med bråken, jag orkar inte med att må dåligt, för det har jag redan gjort pga dig !

Så här och nu säger jag !  Vill du ha kontakt med mig igen, så får du höra av dig till mig, för nu orkar jag faktiskt inge mer. jag har annat att tänka på, än att sitta här och må dåligt över det som varit !

men JAG ÄLSKAR DIG !

(detta handlar inte om niklas om någon nu trodde det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0