Mammas födelsedag <3

Idag fyller min gulle mamma "25" :)

Jag hoppas och tror att hon har haft en superbra dag, skulle egentligen fara hem till dom idag, men planerna blev ändrade :)

och jag då ? vad har jag hittat på idag ?

först var jag i skolan, sen gick jag på stan och shoppade lite grann, sen hem, och tog det bara lungt, sen kom agnes och emma förbi. Jag och Agnes drack lite kaffe, spanade lite hockey, och nu surrar jag med jennifer i telefon:)  Nä, nu ska jag dra mig från bloggen, pusspuss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tänk... Jag var bara 5 år när jag fick dig! :P

Jag har haft en bra dag, men lite synd var det ju att jag inte hann träffa dig...

Kramar!

2011-04-12 @ 21:14:35
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0