Mamma <3

Jag vill ha min mamma här, hela tiden. Jag älskar min mamma så otroligt mycket, Min mamma är min förebild, Hon är så fruktansvärt stark. Hon är verkligen någon jag ser upp till, Och min mamma vet alltid vad hon ska säga när jag är ledsen. Jag älskar att få fara hem till mamma och sova där, och att på kvällarna sitta framför tv:n.. Vi behöver inte prata när jag är där, vi bara är. Och jag älskar det. Det är så skönt att bara vara i närheten av henne !

Mamma, du är en sån underbar människa. Du och lillebror är dom bästa jag har i hela världen.
Vad som än händer kommer jag kämpa för eran skull. För mig är det viktigaste att ni mår bra,
att ni är lyckliga ! Och när ni mår bra och är lyckliga, då är jag nöjd <3

JAG ÄLSKAR ER <3





jag försöker visa den positiva sidan, medans allt jag vill göra är att gråta.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gullig du är Gummi! Både jag och lillebror älskar dig oxå, hur mycket som helst.

Men vi vill ju att du ska må bra du med. Det är jobbigt för oss när du mår dåligt, för det berör oss.

Men jag vet att du kämpar och att du inte ger upp. Du kommer att klara det! Jag vet. Allt handlar om att inte ge upp och hela tiden försöka tänka ljusa tankar istället för svarta...

Älskar dig Gummi min!!!

Puss och Kram

2011-04-10 @ 19:58:17
URL: http://jenjofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0