Förkylning.

Igår somnade jag kring 22, och vaknade kring 24 och sen dess har jag vart vaken.. Vid 5 imorse gick jag ut på en promenad i hopp om att efter den skulle jag kunna somna, men nej, jag låg vaken till både väckarklockor och mamma ringde.. for till skolan och började känna mig ganska så förkyld men stannade hela dagen..

När jag kom hem så gick jag ut och gick igen, 35 minuter blev det denna gång.. Sen hem och laga middag, sen har jag mest bara sprungit upp och ner till tvättstugan..

Niklas,Johan,Riikonen,Modde,Pottis och Danne kom förbi på kaffe, Och dom hade med sig underbart söta sally :)

Nu väntar jag bara på sista maskinen i tvättstugan, sen ska jag lägga mig, och hoppas på att jag får mig någon sömn inatt..

 

Justja, har även fixat en praktikplats nu, Ska vara på min gamla högstadieskola, dvs Stadsöskolan.. Ska bli riktigt roligt.. Men innan jag har två veckors praktik får jag ett välförtjänt lov, så på onsdag när skolan slutar, blir det raka vägen till Luleå för att spendera några dagar hemma hos mamma.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0